Politika kakovosti postavi najvišje vodstvo in je javno dostopna na spletni strani podjetja.
Na vodstvenih pregledih se preverja skladnost in ustreznost politike z vizijo vodstva o prihodnosti podjetja .
S politiko kakovosti se kot podjetje zavezujemo, da bomo dolgoročno sledili postavljeni viziji in doseganju zastavljenih ciljev za prihodnost z naslednjimi strateškimi usmeritvami:
V podjetju ZIAL d.o.o., za doseganje ciljev in usmeritev v okolju prijazno podjetje, pristopamo s pozitivno usmerjenim in razvojno naravnanim odnosom.
Sistem vodenja temelji na izpolnjevanju zahtev veljavnih predpisov in zakonodaje (SLO IN EU) in zahtev mednarodnega standarda ISO 14001:2015. V sistem so vključeni procesi, storitve in proizvodi podjetja.
S stalnim nadzorovanjem in obvladovanjem vplivov na okolje ter doseganjem ciljev, dosežemo učinkovito ravnanje z okoljem. V fazi načrtovanja sprememb ali inovacij izvedemo analizo in se na podlagi rezultatov se odločimo za nadaljnje ukrepe.
Na področju zdravja in varnosti pri delu se cilji prepletajo z ostalimi cilji, saj je le tako možno dosegati optimalne odločitve pri poslovanju. V primeru odstopanj, bomo uvedli kolektivne ukrep , ki bodo v skladu s sprejeto politiko, brez kakršnihkoli negativnih učinkov na okolje.