Politika kakovosti postavi najvišje vodstvo in je javno dostopna na spletni strani podjetja.
Na vodstvenih pregledih se preverja skladnost in ustreznost politike z vizijo vodstva o prihodnosti podjetja .
S politiko kakovosti se kot podjetje zavezujemo, da bomo dolgoročno sledili postavljeni viziji in doseganju zastavljenih ciljev za prihodnost z naslednjimi strateškimi usmeritvami:
V podjetju ZIAL d.o.o., za doseganje ciljev in usmeritev v okolju prijazno podjetje, pristopamo s pozitivno usmerjenim in razvojno naravnanim odnosom.
Sistem vodenja temelji na izpolnjevanju zahtev veljavnih predpisov in zakonodaje (SLO IN EU) in zahtev mednarodnega standarda ISO 14001:2015. V sistem so vključeni procesi, storitve in proizvodi podjetja.
S stalnim nadzorovanjem in obvladovanjem vplivov na okolje ter doseganjem ciljev, dosežemo učinkovito ravnanje z okoljem. V fazi načrtovanja sprememb ali inovacij izvedemo analizo in se na podlagi rezultatov se odločimo za nadaljnje ukrepe.
Na področju zdravja in varnosti pri delu se cilji prepletajo z ostalimi cilji, saj je le tako možno dosegati optimalne odločitve pri poslovanju. V primeru odstopanj, bomo uvedli kolektivne ukrep , ki bodo v skladu s sprejeto politiko, brez kakršnihkoli negativnih učinkov na okolje.
Pri vključevanju v aktivnosti za varovanje okolja vključujemo vse zaposlene, izvajalce storitev, lokalno skupnost, … Upoštevamo njihove predloge, želje in pripombe pri izvajanju našega dela.
Z izobraževanjem in usposabljanjem vseh naših zaposlenih za varno delo in preprečevanje nezgod ob istočasnem varovanju okolja in zdravja, skrbimo za dvig okoljske in varnostne kulture vseh nas kot tudi poslovnih partnerjev.
Ta politika izraža zavezo vodstva.
Podjetje Zial d.o.o si postavlja merljive cilje kakovosti in ravnanja z okoljem na naslednjih področjih.
Postavljene cilje se pregleduje enkrat letno na vodstvenem pregledu.